Zwrot
W celu zwrotu towaru Klient w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od chwili jego odbioru powinien:
- złożyć odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesłane na maila lub adres firmy wskazany w zakładce “Kontakt”
- dokonać zwrotu produktu
Całkowity koszt zwrotu produktu pokrywa Klient.
Informacja o tym, kiedy Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajduje się w §10 Regulaminu.
Reklamacja
Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres sprzedawcy wskazany w zakładce “Kontakt”.
Reklamacja powinna zawierać między innymi: zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia (w tym datę), dane Klienta, który składa reklamację, a także żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki od Klienta.
Asortyment sklepu obejmuje produkty zarówno nowe jak i używane.
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar wolny od wad. Ewentualne wady towaru zamieszczane są w opisie produktu.